2011. augusztus 14., vasárnap

Vinetta szezon

A kertben is terem a vinetta...
Priszcilla szedi a talicskába

Készült belőle:
 Vinettakrém majonézesen. Priszcilla úgy eszi, mint egy igazi gyerek a csokit :)


 Rétegesen krumplival, tetején tojás felverve, tejföllel, sajt és kolbászkarikák, kb 40 perc alatt készre sült 200 fokon.


 Töltött vinetta: kettévágtam, kikapartam, a kaparékot felkockáztam. Kevés olajon üvegesitettem egy kis hagymát apróra vágva, hozzá adtam a kockázott vinettát, majd 150 gramm szeletelt sonkát kisebb darabokra vágva és sót. Mikor megpuhult a vinetta, levettem a tűzről, hozzákavartam két tojást, megtöltöttem vele a kikapart vinettákat. Kettőt paradicsomszeletekkel, kettőt szajtszeletekkel diszitettem, a sajtos finomabb volt...
Krumplipirével tálaltam...
Immánuel nagyon szereti, mig vinetta van a kerben, nem is akar enni húst....hamarosan ki fogom próbálni a vinettás fasirtot is :) Kiváncsi vagyok...

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a recepteket,ötleteket. Ilyenkor mindig van itthon padlizsán ,igyekszem változatosan elkészíteni.

    VálaszTörlés
  2. Patricia, örülök, hogy találtál nálam új ötletet, receptet...egyáltalán nem vagyok profi sem a konyhában, sem máshol, de ha valami újdonságot készitek, vagy különlegeset, akkor tarkitom vele a blogot :)

    VálaszTörlés