2011. június 25., szombat

Újabb képek

 Az egyik kaktuszunk megint megmutatta szépségét




Elindultunk kenyérért, de a baba nem akart otthon maradni, igy velünk jött ő is :) Legalább sétált egyet...

Szeretem a gyerekénekeket, és próbáltam tanitgatni rájuk Priszt is. Ő is szereti. De leginkább azokat, amelyeket mutogatni is lehet. És olyan hamar megtanulta, hogy meglepődtem rajta...Most már 3 éneket is teljesen egyedül elmutogat, ha én énekelek...Én nem vagyok gyalogos katona- alig énekeltem el neki 3x, már egyedül mutogatta...

Az olvasást nagyon szereti...azt is ha én olvasok neki, de csak akkor, ha ő hajthatja kedve szerint a lapokat...na de ő is szeret ám olvasni...de nagyon is!!! :) Olyan aranyos, ahogy keresztbe rakja kis lábait, ölébe veszi a könyvet, és babanyelven (ez az áldás még megvan neki) olvas... :)

Kezdünk aranymondatokat tanulni, ha minden igaz, holnap elmondja, hogy "Áldjad az Urat!". Húsvétra tanitottam meg neki azt, hogy "Az Úr az én Pásztorom", de pár nappal előtte bekavartam neki, mert csak annyit mondott, hogy Pásztor, és én szerettem volna az egész sort, és hát az egész aranymondatból az lett, hogy NEEEM...Most már megint mondja...de már nem elégedetlenkedek...a mostaniból annyit mond, hogy "Áldj U", de megelégszem vele... ez is több, mint semmi...

A Boci boci tarkát hallhatta valahol, mert néha hallom, hogy énekli, pedig nem is tanitottam rá :) Örülök, hogy így ráragadnak ilyen könnyen az ilyen dolgok...Most már azt hiszem érett az ilyesmire is, eddig meghallgatta őket, de nem mondogatta utánam. Most már azért látom, hogy nagyon érdekli... Örülök :)

Ennyit Priszről...

A KISÖCSI...hát, ő róla nem tudok még ilyen sokat irni...a gyümölcsöt nagyon szereti, sőt, követeli minden nap. :) Ezen kivül sokat mozog, úgy érzem, többet, mint a nővére annak idején...na és persze nagyobb is...ő is nagyobb egy héttel, és a hasam is nagyobb kb egy hónappal, mint Prisszel, pedig ugyankkor kell megszülessen...ha akkor nagy hasam volt, és most egy hónappal nagyobb, akkor milyen lesz 8 és fél hónaposan???? (ennyi voltam, mikor megszületett kis Hercegnőnk)...az Úr kezében van minden, és hiszem, hogy Ő majd mindent a legnagyobb bölcsessége szerint elintéz nekem. Ha nagy hasam lesz, vagy nagyobb lesz mint először, Ő majd ad erőt a hordozáshoz, és böcsességet ahhoz, hogy Priszcillát hogyan ne fogjam ölbe...eddig még nem igazán működik, de valahogy le fogja szokni, legalábbis egy időre, nem lesz más választása...és nekem sem...

Az Úr majd megsegit mindenben, ahogy eddig se hagyott el soha!!! Áldott legyen az Ő Neve!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése