2010. november 1., hétfő

Mozgalmas hétvége

Az elmúlt hétvégéről hosszú bejegyzés lesz, ha mindenről beszámolok...

Először is babalátogatóban voltunk Krasznán...
Ime a kisbaba:
Tündéri...

Priszcillának érdekesebbek voltak a baba játékai mint maga a baba, mert hiába próbált játszadozni a babával, ő még túl picike volt ahhoz, hogy viszont tudjon játszani....majd egy pár év múlva :)


Aztán Lónán is voltunk...
Részt vettünk az űrkutató Eric Barett előadásain. Személy szerint örülök, hogy elmentem, voltak új dolgok, amikről még nem tudtam, és láttam olyan képeket, amelyek Isten fennségéről tanuskodnak...Ez hálára buzdit...

Aztán a szüleimmel eltöltött idő a legdrágább dolog Lónán...
 Priszcilla nagyon szereti Édesapámat is :) jól kijönnek egymással...
 A kis copfos

 A vasárnapi ebéd második fogása...a levest nem fényképeztem le...de az az Annushús...nem hiába hires...tényleg nagyon finom volt...

A gyülekezetben lévő fogadtatást is meg kell emlitsem. Mindig is éreztem, hogy szeretnek, de most talán még nagyobb szeretettel fogadott mindenki!!! Nagyon hálás vagyok ezért nekik és az Úrnak!!! Még ha el is jöttem onnan, de vannak ott is szerető testvéreim...


 A torta a babalátogatás alkalmából készült a "Hangyaboly" receptje szerint, először készitettem, és az összerakást nem tudtam pontosan, de a lényeg, hogy finom volt. A diszitésnél a cipős ötletet innen vettem...

7 megjegyzés:

  1. De jo volt nektek!!!mi is szerettunk volna hazamenni,de mennyegzoben voltunk Kemeren,igy elmaradt a latogatas.(...Hat en 35 ev utan is vagyom Lonara-haza...)a torta pedig gyonyoru es biztos nagyon finom volt,ugyes vagy !!!...az ANNUShus kivancsiva tett,kerhetem a receptet???...es Prisz nagyon aranyos kislany,aldja meg az UR veletek egyutt!Jo pihenest!!!(toth anna)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen az áldáskivánást...
    Az Annushús...igazi neve borsos szelet. A titok benne az, hogy nagyon vékony szeletekre kell vágni. Azt már nem tudom pontosan, hogy Édesanyám hogy csinálja (róla kapta a nevét), de én felszeletelem a disznóhúst, elhelyezem az edényben, szeletekre vágok hagymát, rádobom, majd sós darált paprikával és borsal izesitem. Leöntöm olajjal és annyi vizzel, hogy az elfőjjön, mire a hús is készen van. Aztán egy picikét még piritom az olajon, hogy egy kis szint kapjon. Jó étvágyat hozzá...

    VálaszTörlés
  3. Korábban nem ment el a megjegyzésem (remélem most nem akad el).
    Jó volt látni titeket erőben, hálásan.
    A bejegyzésed azt jelenti hazaértetek békességben. Hála az Úrnak.
    A torta gyönyörű, köszi a linket, nem ismertem ezt az oldalt, sok szépség és hasznos ötlet van rajta.

    VálaszTörlés
  4. Lehet azért, mert kicsit még javitottam a bejegyzésemen...
    Igen, hála az Úrnak, hamar hazaértünk...Priszcilla nagyon jó kislány volt az úton, még nem jöttünk ki Lónáról mikor elaludt, és itthon az udvaron ébredt fel. Nem volt zsúfolt az út, 2 óra nem kellett és itthon voltunk.
    Az az oldal volt a kezdet nekem a fondant dolgában, majd Kiskukta győzött meg igazából, de onnan is sokat tanultam!!!

    VálaszTörlés
  5. Eniko,koszi a valaszodat,annyi elteressel,hogy amikor van,friss paprikat is szoktam raszeletelni,egyebkent erre mondjak:AHANY HAZ,ANNYI SZOKAS...es ami anyukadat illeti:UGYES ASSZONY! Nektek aldott hetet kivanok es varom irasaidat!(toth anna)

    VálaszTörlés
  6. Igen, vannak, akik szeretnek titeket Lónán! Örültünk, hogy láthattuk Immánuelt egészségben, sokat gondoltunk rátok, imádkoztunk értetek. Az Úr áldjon meg titeket! (Gyöngyi)

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük szépen, Gyöngyi! Jól esik.
    Dicsőség az Úrnak mindenért!!!

    VálaszTörlés