2010. november 10., szerda

Képek

Néhány vegyes kép...



 Diós lekváros tallér. Recept innen

 Kedvenc parasztkajám, én ennek nevezem. Hajában sült krumpli a sütőben. 1 óra alatt van készen, és margarin meg só kell még hozzá, és számomra meg is van a vacsora. Persze, Immánuelnek újabban valami még kell mellé....de nekem igy magában fennséges. Rengeteget meg tudok enni :P Télen minden héten 1x ez a vacsink :)))) Azt hiszem holnap ez lesz, már egy hete nem ettünk....és annál finomabb, minél apróbb a krumpli :)
 Priszcilla 13 hónapos :)


De ANYAAAAA!!!! vegyél fel az öledbe!!! Kérlek!!!
Mig kisebb volt nem kérözködött ennyit ölbe....a fogára fogom... :) És többet cumisüvegezik is, mint eddig...ezt is a fogára fogom :)
Amúgy jó kislány, nincs vele baj...főleg mikor alszik :) 4 órát nappal (van amikor 2 órás megszakitással), éjszaka pedig 10 órát általában...reggelfele kap még 1 üveg tejcsit, aztán tovább alszik...vagy nem is tudom mit csinál a szobájában, de csendben van...

Az evés most már sokkal jobb, mint az elmúlt hónapban. Hála az Úrnak...nem szeretem erőltetni, de mikor láttam, hogy 1 hónap elteltével nem hogy fejlődött volna (hizott volna), hanem fogyott majdnem fél kilót, akkor kicsit megkérdőjeleztem, hogy vajon jó, hogy nem erőltetem a kaját? De aztán egyik napról a másikra megjött az étvágya és nem is volt elég neki amit a tányérba tettem, még kért mikor elfogyott....tátott szemekkel néztem, hogy mennyit eszik...és persze naaagyon örültem :))

A napokban vettem észre, hogy előfordul, hogy 2 szót összeköt...ez nagy szó, nem számitottam rá még, mert nem sok szót mond érthetően...néééé baba...ezt mondja....egyelőre...
Kis áldás az Úrtól....vagyis ő kicsi, de az áldás általa nagy :) Hála érte...

Áldjon az Úr minden gyermeket!!!

7 megjegyzés:

  1. A tegnap este mi is sult pityokat ettunk, vajjal, szalonaval, voroshagymaval es utanna ( bivaly tejjel:), persze nem bivaly tejjel de nagyon hasonlit az ize a *half&half* tejnek a hazai bivaly tejre. Mi is nagyon szeretjuk:)es megteszi a vacsorat nalunk is eleg gyakran.
    Udvozollek! Nagyon aranyos a kis Priszcilla:)
    Johanna.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy nem vagyok egyedül, aki ha távol is van, de otthoni kaját eszik :) Habár nektek lehet néha nehezebb beszerezni a hozzávalókat, de nem szabad elfelejteni az otthoni izeket!!! Amúgy a krumpli lónai volt, úgyhogy ez még tetőzi a jó izét :) Bivalytejet meg 2 hetente veszünk a piacról. No nem lónait, de az ize olyan!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Koszi!!!Jol megkivantattatok velem is!!!(azt a lonai sultpityokajat) :))) (toth anna)

    VálaszTörlés
  4. :)))) csak rajta, nem nagy dolog, nagyon hamar megy!!! :)

    VálaszTörlés
  5. De aranyos a kislányotok.Úgy tetszik nekem.Az Úr áldása legyen rajta és rajtatok is.
    Annuska néni

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönjük Annuska néni...
    Ha esetleg leírná, hogy honnan ismer, nagyon örülnék...persze, én így messziről ismerem Annuska nénit, de azért nem gondoltam, hogy fordítva is így van :)
    E-mailben is leírhatja ha úgy tetszik: gyongyvir@yahoo.com. Nem kötelező. :)

    VálaszTörlés