2010. november 2., kedd

Hiszti, étvágytalanság...

Igenis, Priszcilla hisztizik....aki ismer régebbről, az tudja, hogy a hisztis gyerekeket mindig megszóltam, és azt mondtam, hogy nekem nem lesz ilyen....és lám....nem igazán tudom kezelni a helyzetet.
Imádkozom bölcsességért az Úrhoz...
Miről is van szó? Hát ha jól belegondolok, úgy általában el lehet terelni a figyelmét a hisztiről...habár nagyon kis érzékeny, hamar megsértődik, és a száját lebiggyeszti....ilyenkor jön hogy nevessek, mert olyan aranyos, de tudom, hogy ez a legnagyobb hiba...
Na de mikor evésről van szó....most már több mint egy hónapja az én kis drágaságom, aki régebb 2 virslit is bevágott, vagy 2 fogásos ebédet, nagyon jó étvággyal....most már kevesebbet eszik mint egy kismadár....egy megfázással kezdődött, fogbújással folytatódott....talán most is fáj neki ahogy bújik, és ezért nem eszik? Súlyban vissaesett 300 grammot 3 hét alatt....azt mondtam, hogy nem erőltetem az evést....csak amit nagyon szeret...de a virsli a kedvence volt, most egy falást se tudok lenyomni a torkán. A kekszet megeszi, meg az üres kenyeret...de hát ezen nem tud felnőni....és ha erőltetem, az elején csak fintorog, de úgy rendesen felhúzza az orrát, a száját csücsöriti, és szépen tisztán mondja, hogy NEEEEEE.....közben persze elfordul, hogy ne lássam se a száját, és a szeme sarkából figyeli a reakciómat...ha tobávv erőltetem, akkor a kezemből kiveri, meg ilyenek történnek...ilyen olyan figyelemelterelő hadműveletekkel sikerül becsempészni falatokat a szájába, de már kezdek az erőm és ötleteim végén lenni....minden falatnál 2 percig tapsolunk, hogy ügyes Priszcilla, mert megevett még egy falatot, ezzel próbálom motiválni a következő falatra, de ez már nem akar működni...ma kitaláltam egy újabbat....ha ő fogja a kiskanalat, és valahogy segitek neki bekanyarintani a szájába, akkor elfogadta a levest (!), de még igy se evett eleget....a második fogás úgy, ahogy volt az ölében landolt.....egy falást se evett meg belőle......10 másodpercig hagytam egyedül enni....és ez lett a következménye.....
Még több bölcsességért imádkozom...és türelemért....azt olvastam ma reggel, hogy "minden forrásom belőled fakad!"....hát...a türelem, a bölcsesség, hosszútűrés, szeretet, és még több szeretet...ezeknek forrása az én Drága Uramnál van!!! Merithetek belőle, Ő ad, amenynire szükségem van, nem zsugoriskodik vele....
Hála Neki mindezekért!

2 megjegyzés:

  1. Ajaj...
    Nincs "férge" vajon? Akkor is szoktak a gyerekek ilyen rosszul enni. És ám elég kicsi korban is előállhat ilyesmi.
    Ismerős ez a nevethetnékem van de nem szabad érzés...
    Sok bölcsességet neked.

    VálaszTörlés
  2. Gondolod, hogy az lenne a gond? Meg fogom nézetni...

    VálaszTörlés