2010. november 2., kedd

A hétvégéhez kapcsolódik...

Lónán Priszcilla a hempergőben aludt a mi ágyunk mellett..néha felsirt (talán idegen volt a hely?) De látott minket, vagy felkelt hozzá Apa vagy Anya, megsimogattuk, megnyugodott és aludt tovább...

Vasárnap este végig aludta az utat, aztán mikor lefektettem, nem tudott elaludni a szobájában egyedül...
Behoztuk a hempergőt a hálóba, de az sem volt elég neki....az lett a végeredmény, hogy kettőnk között aludt el...majd éjszaka mikor megébredtem, áttettük a hempergőbe...és aludt reggelig...Aztán a nappali alvások már a kis szobácskájában történtek, és este, mintha mi sem történt volna, ugyancsak oda fektettük le. Pár perc után picit felsirt, de aztán csend lett. És csend volt reggel 7-ig, amikor a tejcsit kérte :) Majd visszaaludt fél 10ig.
Áldott gyermek.
Számomra ezek a kis csodák nagy örömök...
Áldott napot!!!

1 megjegyzés:

  1. Nahát ide megint nem jött be az üzenetem... Megkavarja a gépemet mindig a szövegellenőrző. Sajnos már több blogon megjártam. Én ezért moderálom a megjegyzéseket, úgy nem engedem be a reklámokat, de a szöveellenőrzőt kivettem.

    VálaszTörlés