2010. december 7., kedd

Esti játék

Szeretek játszani Priszcillával esténként lefekvés előtt...ez nem feltétlenül fejlesztő játék, logikai játék, vagy ilyesmi, hanem egyszerűen hancurozunk, nevetünk, szeretjük egymást...erre annál is inkább szükség van, mert ő nem szopcsizott, és talán nekem is, neki is hiányzik ez a közelség...ezért olyan jó az, amikor este kicsit kikapcsolunk és csak úgy együtt vagyunk hármasban Apával is, vagy csak kettesben Anyával...

A ma este is egy ilyen este volt, most viszont van egy új logikai játék és azzal játszottunk, de kombinálva a hancurozással...addig addig, míg CSAK ÚGY...Priszcilla megtette ELSŐ HÁROM LÉPÉSÉT!!!
Azonnal rájöttünk mindketten, hogy MI TÖRTÉNT :))) És mindketten vihogtunk örömünkben :))) Aztán az este további részében ezt "gyakoroltuk" tovább, nagy vígságok közt :) Amúgy pár napja észrevettem, hogy nagy bátorsággal megy a kanapé mellett kicsikét fogózva, vagy ma teljesen körbejárta a konyhabútort a fogantyúkba fogózva, ezt eddig nem merte...Már nagyon vártam ezt a pillanatot, és nagyon hálás vagyok érte...annál is inkább, hogy holnapután már 14 hónapos, a babák átlagától kicsit le van maradva ebben a dologban...de hálás vagyok ezért is....(még eddig nem kellett nagyon szaladgáljak utána), és azokért is hálás vagyok, amikben nincs lemaradva...Egyre több szót használ értelmesen...persze ő babanyelven sok mindent mond, ami számára értelmes, és sokat ismétli, és néz, hogy miért nem reagálunk rá...na de magyarul is sokat mond már...mostanság az APA a sláger APU API változatokkal....de Anya is sokat hangzik el, baba, esz (eszik), te (tessék), ez (ezt kérem), kém (popsikrém), Ámen, Juja (halleluja, az elején azt hittem Gyulát akar mondani, és a tatáját szólítja :))) ) Álo (ezt tisztán mondja...nem tudom honnan tanulta, mert én magyarul mondok mindig Halót...) Tata, mama, auau (kutya), beeee (minden ami nem kutya vagy ló, de leginkább bárány és gida), a lónak csettint a nyelvével...és még sok sok mindent ki tud fejezni úgy, hogy megértsük...napról napra fejlődik...ami nagyon jellemző rá, az a jókedv, játékosság, általában véve nyugodt gyermek, habár a hiszti jelei nála is kezdenek jelentkezni, a héten először a fakanál is előkerült, perzse csak a nagyon komoly és veszélyes dolgoknál, mint konnektor...

Az Úr adjon sok sok bölcsességet, hogy minden ilyen helyzetet tudjak az Ő szívével kezelni...nem szeretnék túl engedékeny anyuka lenni, aki nem tudja megnevelni a gyerekét...és illemtelen, nyafogós, rossz gyerekem legyen, de sajnos hajlamos vagyok a ló túloldalára esni, hogy túl szigorú legyek...A szeretet tart vissza ettől...

Amúgy azt mondták a hírekben, hogy az anyukák, akik január elseje előtt szűltek, azokra nem érvényes ez az új törvény, tehát maradhatok Prisszel itthon 2 éves koráig...kicsit már kezdtem elképzelni, hogy milyen lesz, ha visszamegyek...este fél 7-re érnék haza minden nap reggel fél 8-tól...ez "ilyen" 8 órás munkanap...érdekes nem?

Az Úr egyelőre megoldotta....és tovább majd még meglátjuk...Az Úrnál már meg van oldva továbbra is, csak még nem látjuk, de majd a maga idejében...

Minden napnak elég a maga baja :)
Egyelőre foglalkozzunk az ünneppel, ez az, amivel mostanság foglalkozom...de ezt egy másik bejegyzésben majd...
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése