2011. január 29., szombat

Meglepetés...

Kedves szüleim meglepetést szereztek nekem....ez úgy történt, hogy tegnap délben éppen sétálni készültem Priszcillával, és már fel is voltunk öltözve, irányultunk az ajtó felé, amikor nyílik az ajtó, és Édesapám jön be rajta!!! Ez egy csoda volt, mert nem éppen a szomszédban lakik, hogy csak úgy belépjen bármikor az ajtón...

Mindenesetre két gyönyörű nap volt, míg itt volt, Priszcillával nagyon nagyon sokat játszottak, azt hiszem nem csak kettőjük számára volt nagy az öröm....

Sokat sokat nevettünk, élveztük egymás társaságát....

Hálás vagyok az Úrnak ezért!!!

Holnap vasárnap lesz...hogyan készítem a szívem?

4 megjegyzés:

  1. Kivánok még sok ilyen meglepetést !Nekem is ünnep volt,mikor eljöttek hozzánk a szüleink látogatóba.
    Áldott vasárnapot !

    VálaszTörlés
  2. :)) Ez egy meglepetés mosoly? Van egy olyan érzésem, hogy a meglepetés szerzőitől ered :) Bocsi ha tévedek :)

    Annuska néni, köszönöm szépen, viszont kivánok sok sok áldást!!!

    VálaszTörlés
  3. Nem tevedtel.Puszi.(Szuleid)

    VálaszTörlés