2011. január 30., vasárnap

Első...

...gyermekbibliaóráján túl van Priszcilla...így nevezik nálunk a Vasárnapi Iskolát. Utóbbi időben kicsit rendszertelenül ment, de mától beindult, reméljük szerdszeresebben fog működni. A gyerekek egész délelőtt külön vannak, igy az anyukák oda tudnak figyelni az Úrra. Ez nagyon jó ötlet volt.
Priszcilla élvezte az egészet, állandóan játszani szeretett volna :) Olyan hálás vagyok, hogy ennyire szereti a gyerekeket...holnap is köztük lesz, ugyanis Baba-mama körre megyünk, ha Isten is úgy akarja....már nagyon várom. Ott is nagyon szereti a gyerekekkel...igy könnyebb lesz majd megszokni a bölcsiben.....már előre fáj a szivem, hogy egész napra majd ott kell hagynom drága kis csemetémet....pedig az Úrnak megigértem, hogy nem aggodalmaskodok emiatt, az Ő kezébe tettem ezt az ügyet, majd Ő gondoskodik, hogy az egész családnak a legjobb legyen! Hiszem!

Rég nem irtam már róla....mármint Priszcilláról...azóta elkezdett járni, most már ügyesen jár egyedül, néha elesik, de sebaj, feláll és megy (vagy szalad) tovább. Beszélni is egyre jobban....egyre érthetőbb, amit mond...ma este mondom neki, hogy megyünk, hogy tegyelek tisztába, erre ő 2 percig ezt hajtogatta, hogy "tisztába", de olyan tisztán, hogy bárki megértette volna. A baj az, hogy sokszor nem figyelek rá, mert még nem vagyok szokva, hogy megértem, amit mond, és szegény mondja mondja mondja, és egyszer csak "leesik" nekem, hogy ez a gyerek nem csak úgy magában beszél, hanem nekem akar mondani valamit. Pici korától nagyon "beszédes" volt, és sokat sokat beszélt, gőgicsélt....most is sokszor vesz egy könyvet és hangosan "felolvas" belőle, persze imaházban csinálja legtöbbet, mert ott mindenkinek a kezében a Biblia, és hát szegény nem érti, hogy miért nem szabad neki hangosan beszélni, mig másnak szabad....ma észrevettem, hogy a hangerejét tudja tudatosan korlátozni. Ha mondom neki hogy csak csendben, akkor alábbhagyja. Nem hallgat el, csak halkabban beszél....Sokszor meglepődöm azon, hogy mennyire ért mindent....alig birok lépést tartani a fejlődésével néha....de igyekszem.

Mindenesetre a bohóckodás, bujócskázás a kedvencei közé tartozik. Nagyon vicces gyerek, volt kitől örökölnie :) Édesapámmal főleg nagyon jól kijön....Mikor Édesapám itt volt, az ő szobájában aludt, és azóta mindig mikor bemegyünk a szobájába, mindig keresi Tatát :) Reméljül, nemsokára újból együtt lehetnek majd. Hiányzik neki (és nem csak neki :) )

Holnap új nap kezdődik, új hét, tele kihivásokkal, tele programokkal....minden estére jut valami...kivéve a szombatot....most pihenni kell, jó éjszakát mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése