2011. január 10., hétfő

Boldog Új Évet Kívánok!!!

Bízd Újra Életed Krisztura. Ezt is szoktuk kívánni így újévkor...
És ez a legfontosabb, hogy életünk az Úr kezében legyen!!!

Szeretném itt leírni újévi Igéimet, nagyon sokat jelentenek nekem!!!

81 Zsoltár
Vigadjatok a mi erős Istenünk előtt, ujjongjatok Jákób Istene előtt! Kezdjetek zsoltárokba...
Mert Izráelnek szóló rendelkezés ez, Jákób Istenének törvénye.
(Ezt még nem is vettem észre eddig, hogy a dicséret is es rendelkezés, törvény! Az Úr ezt parancsolta!)

Nehémiás 8:10
Ne bánkódjatok, mert az Úr előtt való öröm erőt ad néktek.

Ézsaiás 58:11 (Ez érintett meg a legjobban)
És vezérel téged az Úr szüntelen, megelégíti lelkedet nagy szárazságban is, és csontjaidat megerősíti, és olyan leszel, mint a megrögzött kert, és mint vízforrás, amelynek vize el nem fogy.
(Ez igy lesz ebben az évben, az Úr megadja nekem, mert megígérte. De én hűséges kell legyek Hozzá!!!)

Filippi 2:11
Minden nyelv vallja, hogy Jézus Krisztus Úr az Atya Isten dicsőségére! (az én életemben is!)


Az ünnepek elteltek, hétköznapok jönnek.....
Visszaesünk a megszokott kerékvágásba...de vajon tanultam-e valamit az Úrtól az ünnepek alatt?

Mária alázata, engedelmessége foglalkoztatott...nem alkudozott az Úrral...
A pásztorokhoz eljött a menyország...angyalSEREG jelent meg nekik...micsoda megtiszteltetés...na és nem a papokhoz mentek...a szegény, lenézett pásztorokhoz....az Úr őket értékelte jobban...lehet nyitottabb volt a szívük...

Na és a bölcsek...hányan is voltak??? :) érdekes, hogy az Úr (Aki az én Uram is) hozzájuk is tudott szólni, és meg tudta értetni velük, hogy merre ne menjenek...csak rajtam áll, hogy az Úr tud-e irányítni engem vagy sem...

Ezek az Igék foglalkoztattak karácsonykor, újévkor...és nyomot hagytak bennem...

Pénteken lesz egy utószilveszterünk, lassan hagyomány lesz belőle, a fiatalok és fiatal házasok lesznek együtt, gyerekek nélkül...adja az Úr, hogy áldott alkalom legyen, ne csak szórakozás, hanem szívünk is táplálkozni tudjon az Igéből

Nemsokára képekkel jelentkezek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése