2010. október 19., kedd

Az elmúlt napok eseményei

Szombaton mennyegzőn voltunk...




Az ifjú pár:




Az Úr áldja meg őket gazdagon az Ő jóságával...



A tegnap este ifi volt nálunk...
Volt szülinap is, éneklés is, zsoltárokat olvastunk, beszélgettünk...
 zenészeink

 az augusztusi, szeptemberi ünnepeltjeink...

 zongoratorta (nem igy képzeltem, de igy sikerült...:( )

a recept Kiskuktától a Gesztenyetorta receptje, egy kicsit másképp....

 Immánuel mindenesetre nagyon dicsérte, de a többiek is...gondolom csak finom volt...már csak volt...:)

Az Úr áldja meg az ünnepelteket....12, 20, 21, 30-as Zsoltárok voltak felolvasva....Ennyi évesek az ünnepeltek :) Mindegyikükre ráillett a Zsoltár, de egyikőjükre se annyira, mint Immánuelre:

"Magasztallak Uram, hogy felemeltél engem, és nem engedted, hogy ellenségeim örüljenek rajtam. Uram, Istenem, hozzád kiáltottam, és te meggyógyitottál engem. Uram, felhoztad a Seolból az én lelkemet, fölélesztettél a sirbaszllók közül. Zengedezzetek az Úrnak ti hivei! Dicsőitsétek szent emlékezetét. Mert csak pillanatig tart haragja, de élethossziglan jóakarata, este bánat száll be hozzánk, reggelre öröm. Azt mondtam azért én jó állapotomban: nem rendülhetek meg soha. Uram, jókedvedből erősséget állitottál föl hegyemre, de elrejtéd orcádat és megroskadtam.......Siralmamat vigságra forditottad, leoldoztad gyászruhámat, körülöveztél örömmel. Hogy zengjen néked és el ne hallgasson felőled a dicséret: Uram, én Istenem, örökké dicsőitlek téged."

Mintha neki irták volna! Mindenért az Úré a dicsőség!!!

2 megjegyzés: