2010. szeptember 17., péntek

Vegyes képek...

 
Priszcilla 10 hónaposan
 
3 ünnep: 6 éves házasok, Immánuel 30 éves, Priszcilla 10 hónapos
 
Priszcilla a ruháskosárban: KUKK


 
Süt a Nap


 
Meglátogattam Apát a kórházban :) örültem, hogy láttam


 
Immánuel első reggelije itthon két hét után


 
Egy kis diétás kaja...persze ez az én porcióm, az Immánuelé 3x ennyi :)



  
Priszcilla enni tanul...egyedül!!!


 
Csalamádé készül, a zöldségeket a kerti kagylóban mostuk meg

  
Még mindig szépen virágzik a rózsa...ez szin a kedvencem...

Most már letölthetők a képek a telefonomról, igy fényképezőgép hiányában is készithetek képeket és le is lehet őket tölteni. Hála az Úrnak.

3 megjegyzés:

  1. Örülünk, hogy együtt lehettek már! Munkálkodik az Úr!Szépek a képek:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a tudósítást is, a képeket is. Jó titeket együtt látni újra. Adjon az Úr nektek sok szép évet még együtt: örömben, békességben. Sokat nőtt a kis hercegnő mióta nem láttam!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük a jókivánságokat...igen, Priszcilla nő...néha rádöbbenünk, hogy mennyire telik az idő...

    VálaszTörlés