2011. július 10., vasárnap

Ünnepelünk...

Ezelőtt hét évvel jegyeztük el egymást kedves férjemmel...
Kedvenc számunk a 7es, ezért is különleges ez a mai nap :)

Hálát adok az Úrnak ezekért az évekért, azért, hogy egymásnak rendelt bennünket, és hogy eddig velünk volt!
Bizom benne, hogy ezután is velünk lesz, erőt ad minden nap, minden lépésben :)

Tegnap múlt Priszcilla 21 hónapos (1 éves és 9 hónapos). Még három hónap, és 2 éves lesz, még három hónap, és kistestvére születik :) Mindkettőt várom :) De addig is, szeretnék minden percet kihasználni egyrészt arra, hogy Priszcillát helyesen, böcsen, Isten félelmében neveljem, másrészt minden percet ki akarok használni, hogy a terhességet élvezzem. Nagyon szeretem, és élvezem a mozgásokat... Miután Prisz megszületett, borzasztóan hiányzott hónapokig...mindig úgy éreztem, hogy valami hiányzik...hát, most nem érzem, mert itt a másik baba, és élvezem ezt az állapotot :)

Hálát adok az Úrnak egész családomért, minden áldásáért, amivel az elmúlt 7 évben (azóta vagyok Immánuelé, mint jegyese), 21 hónapban (azóta vagyok Priszcilláé, mint anyuka), illetve 6 hónapban (azóta vagyok a pocaklakóé, mint kismama) megajándékozott....Áldott legyen az Ő Neve!!!

2 megjegyzés:

  1. További áldott éveket egymással az Úrban.A leendő babának és a ti kedves Priszcsillának is jó egészséget kivánok !

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönjük Annuska néni!!!

    VálaszTörlés