2011. február 4., péntek

Csütörtök

Sok újdonság történt ma...ezért ez a nap megérdemel egy képes beszámolót...


Itt az ebédünk második fogása látható, HERMONIKA krumpli a neve. Immánuel rendelte, azt is elmondta hogyan kell késziteni. Hármunknak (Immánuel, Priszcilla és én) a következő adagot készitettem: 12 kisebb krumplit megpucoltam, elvágtam kettőbe, majd 2mm-enként bevágtam. Ezeket kolbászdarabokra helyeztem: 2 szál cabanos kolbászt felvágtam 6-ba, és hosszában is kettőbe. Olajjal megkent tepsibe helyeztem őket. Vegetával fűszereztem. Még egy kevéske olajjal meglocsoltam, és sütőbe tettem kb fél órára. Mikor majdnem készen volt, kevés tejföllel megkentem. Visszatettem még pár percre a sütőbe, de lezártam a melegitést. Az összeset megettük mi hárman :) Tényleg finom volt. A kolbász picit ropogósra sült, aki jobban szereti puhábbra, az lefóliázhatja az egészet mig sül. Ki fogom próbálni sajttal is. Mielőtt visszateszem a sütőbe megszórom reszeltsajttal, csak ma épp el volt fogyva itthonról. De ma vettem, igy nemsokára megismételhetjük a mai ebédet :) Lehet holnap?

 Ez pedig a vacsoránk volt. Libánoni kenyérre (paine libaneza) tettem 3 tükörtojást, közepére egy kanálnyi házilag készült tehéntúrót, fekete (mi csak ezt szeretjük) olivabogyóval diszitettem meg kecsappal, de a majonézt is szeretjük vele :) Nagyon finom volt :P

 Priszcilla segitett megteriteni vacsora előtt. Kivette a műanyag edényeket a szekrényből, azt hittem azokból fogunk enni? Nem tudom. De felsorakoztatta a nappaliban a kisasztalon....Szeret az anya edényeivel játszani. Talán ettől nagyobbnak érzi magát....mint minden gyerek, ő is nagyos akar lenni...


Ma este ifink volt....a Teremtésről beszélgettünk...érdekes. Én eddig nem figyeltem fel, hogy Isten egy időben teremtettem a mennyet meg a földet. Lásd 1 Mózes 1:1, 1 Mózes 2:1. Kezdetben történt mindkettő...

Ja és elfelejtettem irni, hogy kipróbáltam a mikrós sütit, nagyon bevállt. Annyit változtattam rajta, hogy ketté osztottam a masszát, vagyis két csészében "akartam volna" késziteni. Az elsőt betettem a mikróba, és kicsit tűnt nekem, hogy sok a három perc, de gondoltam, mindent a leirás szerint......a közepe jól megégett, jobban mondva szénné égett. A másodikat csak másfél percig hagytam bent, igy tökéletes volt. Jól is jött, vendég is evett belőle, egy szelet fagyival. Kicsi darab volt, ez igaz, de nem maradt semmi a tányéron. Fincsi volt, megéri. Hogy egészségtelen az lehet, de én nem tudok meglenni mikro nélkül.... Nagyon sokat használom. És még sok sok mindent, ami egészségtelen....Virsli, szalámi, kolbász, sült dolgok, margarin, csoki, édesitőszer (rosszabb mint a cukor) és még sorolhatnám....Változatnom kell az életvitelemen? :O

2 megjegyzés: