2010. június 13., vasárnap

Vasárnap

Elég meleg hétvégénk volt, éjszaka nem nagyon volt pihenés a szülőknek, nappal meg Priszcilla nem aludt csak 1 órát összesen. Ilyen keveset még sose aludt...Hála Istennek nagyon jó alvó, éjszaka 10-12 órát alszik, nappal meg 2x2 órát legalább. De jót tesz neki, mert nem nyűgös baba, általában jókedvű, ismerősöknek mosolyog (most már csak ismerősöknek, mig kisebb volt, mindenkinek mosolygott). Ma délután jó kislány volt, egész alkalom alatt mellettem ült és játszott csendben, nem gagyogott, nem visibált, hála az Úrnak.
Igy oda tudtam figyelni kicsit az Igére is, Zsidók 3 rész volt felolvasva, és az ragadott meg, hogy "Krisztus ellenben mint Fiú a maga háza felett, a kinek háza mi vagyunk, ha a bizodalmat és a reménységnek dicsekedését mind végig erősen megtartjuk. " Krisztus bennünk lakik, ha...a bizodalmat és a reménységnek dicsekedését mind végig erősen megtartjuk. Ezt akarja most megtanitni nekem az Úr. Meg is akarom tanulni, hogy soha a bizodalom el ne hagyjon engem.

Priszcillának készitettem ma néhány képet, nagyon figurázot... :)





A menünk egy része ma itt látható képen: előételnek majonézes karfiol, szivecskés paradicsommal diszitve, desszertnek meg itthoni csemege, eper-málnahab. Az eper és a málna volt a kertünk terméséből, amit az Úrtól katunk :)



Egyik futó virágunk nagyon szépen nyilik... nem tudom mi a neve, de ilyen szép még sose volt :)


Legyen egy áldásokban gazdag hetünk! Ha a szivünk nyitott rá, az Úr meg is adja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése