2010. június 8., kedd

Bemutatkozás

Irásom célja leginkább az, hogy megörökitsem azokat a kicsi és nagy csodákat, melyekkel megáld bennünket az Úr. Ha ezt egy blog keretén belül irom, akkor mások is olvashatnak életünkről, és jobban megismerhetnek bennünket.
Rövid bemutatkozás:
Szülőfalum Lóna, Kolozsvár mellett. Mindig nagyon szerettem Lónát, mint mindenki a szülőfaluját.  Gyönyörű falu, gyönyörű tájakkal...Erdő, mező, patak, folyó, közeli hegyek, virágok, állatok, egyszóval minden, ami egy SZÉP FALUhoz kell....és jól is éreztem magam mindig otthon. De ahogy cseperedtem, a középiskolát Kolozsváron vágeztem, egyetemet úgyszintén. Sokat kirándulgattam, mig végül az Úr úgy munkálta, hogy megismerkedtem drága Immánuellel, és 2004 augusztusában összeházasodtunk. Ez nagy fordulópont volt életemben, mert a csodálatos szülőfalumat el kellett hagynom, nem beszélve a szeretett szüleimről és népes nagycsaládról...De az Úr akarata volt, hogy Nagyváradra költözzünk, igy (az Úr irányitásával) könnyű volt beletörődni.
Telt múlt az idő, mi épitkeztünk, dolgoztunk, aztán tavaly októberben megszületett a mi drága kis csillagunk, Priszcilla...Nagyon szeretjük őt, ő is miket....Egyelőre igy élünk négyesben az Úrral. Persze, reméljük, hogy leszünk többen is  (vagyis több gyerekkel). A Sátán nagyon sokszor támad bennünket, de a mi dolgunk az, hogy az Úrban bizzunk, és Ő az, Aki eddig mindig megadta a győzelmet, és ezután is mindig meg fogja adni a győzelmet a harcokban!
A lelki életünkről annyit irhatok, hogy az Úr arra inditott bennünket, hogy a gyülekezetbeli fiatalok között munkálkodjunk...elkezdtük ezt a munkát, de persze ezt az Ördög nem nézi jó szemmel, és mindent elkövet, hogy ez ne működjön. A lényeg, hogy mi Istennek tökéletes akarata szerint cselekedjünk, és ha valamit kér tőlünk, akkor azt megtegyük, és hiszem, hogy az áldás, a győzelem sem fog elmaradni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése